آنچه درباره خدمات مطب باید بدانید

متن ندارد

آزمایش غربالگری سرطان پروستات
Screening Test

آزمایش آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA): آزمایش خون برای بررسی PSA یعنی پروتئینی انجام می‌شود که توسط غده پروستات تولید می‌شود. سرطان پروستات میزان PSA را افزایش می‌دهد. البته عارضه‌های غیرسرطانی نیز وجود دارد که همین اثر، یعنی افزایش PSA را ایجاد می‌کند.
معاینه مقعد: پزشک دستکش پوشیده و انگشت را برای بررسی وجود توده در پروستات وارد مقعد می‌کند.

درصد بیماری های مربوط به مجاری ادراری و کلیه
Percentage Of Disease

توصیه می‌کنیم به محض مواجهه با علائم غیرطبیعی دستگاه ادراری ـ تناسلی به متخصص اورولوژی مراجعه کنید. سرطان گاهی اوقات هیچ علامتی ندارد و به طور تصادفی با توجه به غیرعادی بودن نتایج آزمایش تشخیص داده می‌شود. انجام آزمایش‌های دوره‌ای در سال و مراجعه به هنگام به پزشک در تشخیص و درمان این سرطان‌ها بسیار موثر است.

بیماران مبتلا به سنگ کلیه

بیماران مبتلا به سرطان پروستات

سهم علت‌های مردانه در ناباروری

بیماران مبتلا به سرطان مجاری ادراری در آقایان

بيماري مقاربتي (HPV)
يا زگيل تناسلي
بيماري ويروسي شايع است كه بخاطررفتار جنسي خارج از كنترل ایجاد می شود.
علایم کوچک بیماری را جدی بگیرید

زگیل تناسلی چیست ؟

Genital Warts

این ویروس عفونتی است در اثر نوعی ویروس DNA دار به نام HPV یا پاپیلومای انسانی به وجود می آید.

بيماري مقاربتي كه سردسته آنها (HPV) يا زگيل تناسلي است، بيماري ويروسي شايع است كه بخاطر رفتار جنسي خارج از كنترلر، فرد درگیر این بیماری می شود. پس از ابتلا ويروس تا اخر عمر در خون شخص مبتلا می ماند ولي بروز پوستي باعث انتقال آن به فرد دیگری مي شود. در زنان باآلودگي به این ويروس در معرض سرطان دهانه رحم هستند و بايد هرسال تست پاپ اسمير و سه تاپنج سال يك بار تست غربالگري زگيل تناسلي را انجام دهند. تمام دختران و زنان زير٢٩سال باید جهت پیشگیری از این بیماری سه عدد واكسن گارداسيل را بزنند.