آنچه درباره خدمات مطب باید بدانید

SERVICES

درمان بیماری های پروستات PROSTATE

سرطان پروستات دومين علت مرگ مردان بوده و اين بيماري علایم خاصی ندارد با این وجود رسیدگی به موقع یک گام به سوی درمان است.

استفاده از دستگاه فلومتری و کریو CRYO DEVICE

در مطب دکتر تحویلدار از دستگاه فلومتري براي درمان مشكلات ادراري و از دستگاه كرايو جهت درمان زگيل تناسلي استفاده می شود

ویزیت و معاینه CHECKUP

هر بيمار بعد از شرح حال بيماري و معاينه فيزيكي يكسري آزمايش و تصوير برداري انجام می دهد تا تشخیص به نحو احسنت صورت پذیرد.

درمان سرطان سیستم ادراری CANCER

آقایان باید در صورت بروز هر گونه علائم به متخصص اورولوژی مراجعه کنند. تشخیص زود هنگام سرطان احتمال موفقیت درمان را افزایش می‌دهد.

درمان ناباروری در مردان INFERTILITY

بيماري واريكوسل شايع ترين علت ناباوري مردان در دنيا است كه با درمان حدود ٣٧-٦٣ درصد این مشکل برطرف می شود.

خدمات مربوط به بعد از عمل POSTOPERATIVE

در مطب دکتر تحویلدار خدمات مربوط به بعد ازعمل مثل سونداژ و رسیدگی به بخیه ها و پانسمان جای زحم عمل انجام می گیرد.

آزمایش غربالگری سرطان پروستات
Screening Test

آزمایش آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA): آزمایش خون برای بررسی PSA یعنی پروتئینی انجام می‌شود که توسط غده پروستات تولید می‌شود. سرطان پروستات میزان PSA را افزایش می‌دهد. البته عارضه‌های غیرسرطانی نیز وجود دارد که همین اثر، یعنی افزایش PSA را ایجاد می‌کند.
معاینه مقعد: پزشک دستکش پوشیده و انگشت را برای بررسی وجود توده در پروستات وارد مقعد می‌کند.

درصد بیماری های مربوط به مجاری ادراری و کلیه
Percentage Of Disease

توصیه می‌کنیم به محض مواجهه با علائم غیرطبیعی دستگاه ادراری ـ تناسلی به متخصص اورولوژی مراجعه کنید. سرطان گاهی اوقات هیچ علامتی ندارد و به طور تصادفی با توجه به غیرعادی بودن نتایج آزمایش تشخیص داده می‌شود. انجام آزمایش‌های دوره‌ای در سال و مراجعه به هنگام به پزشک در تشخیص و درمان این سرطان‌ها بسیار موثر است.

بیماران مبتلا به سنگ کلیه

بیماران مبتلا به سرطان پروستات

سهم علت‌های مردانه در ناباروری

بیماران مبتلا به سرطان مجاری ادراری در آقایان

بيماري مقاربتي (HPV)
يا زگيل تناسلي
بيماري ويروسي شايع است كه بخاطررفتار جنسي خارج از كنترل ایجاد می شود.
علایم کوچک بیماری را جدی بگیرید

زگیل تناسلی چیست ؟

Genital Warts

این ویروس عفونتی است در اثر نوعی ویروس DNA دار به نام HPV یا پاپیلومای انسانی به وجود می آید.

بيماري مقاربتي كه سردسته آنها (HPV) يا زگيل تناسلي است، بيماري ويروسي شايع است كه بخاطر رفتار جنسي خارج از كنترلر، فرد درگیر این بیماری می شود. پس از ابتلا ويروس تا اخر عمر در خون شخص مبتلا می ماند ولي بروز پوستي باعث انتقال آن به فرد دیگری مي شود. در زنان باآلودگي به این ويروس در معرض سرطان دهانه رحم هستند و بايد هرسال تست پاپ اسمير و سه تاپنج سال يك بار تست غربالگري زگيل تناسلي را انجام دهند. تمام دختران و زنان زير٢٩سال باید جهت پیشگیری از این بیماری سه عدد واكسن گارداسيل را بزنند.